El treball de recerca és una matèria que cursen els alumnes de 1r de Batxillerat que té com a objectiu fomentar la capacitat de recerca a partir d'un àmbit del coneixement que sigui d'interès per a l'alumne i finalment comunicar els resultats obtinguts mitjançant una memòria escrita i una exposició oral.
Aquest blog ja no funciona, ens trobareu al nou web: www.bibliotecataradell.cat
TREBALLS RECERCA IES TARADELL
Fins al dia 14 de juny s'exposa a la Biblioteca una mostra dels Treballs de recerca realitzats pels alumnes de 1r de batxillerat de l'IES Taradell aquest curs 2007-2008.

El treball de recerca és una matèria que cursen els alumnes de 1r de Batxillerat que té com a objectiu fomentar la capacitat de recerca a partir d'un àmbit del coneixement que sigui d'interès per a l'alumne i finalment comunicar els resultats obtinguts mitjançant una memòria escrita i una exposició oral.
El treball de recerca és una matèria que cursen els alumnes de 1r de Batxillerat que té com a objectiu fomentar la capacitat de recerca a partir d'un àmbit del coneixement que sigui d'interès per a l'alumne i finalment comunicar els resultats obtinguts mitjançant una memòria escrita i una exposició oral.
Etiquetes de comentaris:
Exposicions
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada