PETONS DE DIUMENGE, DE SÍLVIA SOLER
Maig 2010: PETONS DE DIUMENGE, de Sílvia Soler
Després de la reobertura de la biblioteca, engeguem de nou el Club de Lectura, i ho fem, en aquest mes de maig, amb l'autora Sílvia Soler, que ens va venir a parlar de la seva obra Petons de diumenge
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada