Al final, els protagonistes dels contes han passat la "barretina" entre el públic, per tal de col·laborar en el seu viatge de fi de curs.
Aquest blog ja no funciona, ens trobareu al nou web: www.bibliotecataradell.cat
HORA DEL CONTE
Al final, els protagonistes dels contes han passat la "barretina" entre el públic, per tal de col·laborar en el seu viatge de fi de curs.
Etiquetes de comentaris:
La Biblio dels petits
CENTENARI DEL NAIXEMENT DE MÀRIUS TORRES
Dijous 25 de novembre, a les 8 del vespre

Corren les nostres ànimes com dos rius paral·lelsfem el mateix camí sota els mateixos cels
No podem acostar les nostres vides calmes:
entre els dos hi ha una terra de xiprers i de palmes.
En els meandres, grocs de lliris, verds de pau,
sento com si em seguís el teu batec suau
I escolto la teva aigua, tremolosa i amiga
de la font a la mar -la nostra pàtria antiga-.
TARADELLENCS PEL MÓN
L'últim a mostrar-nos les seves vivències a l'estranger va ser en Gerard Roma, que va anar a Filipines. El seu reportatge fotogràfic, a banda d'il·lustrar-nos sobre els aspectes econòmics, socials i polítics del país, estava ple de les històries personals de nois i noies joves que, malgrat les dificultats que pateixen per sobreviure, tenen l'esperança d'aconseguir els seus desitjos i somnis.
Divendres 19/11/10: en David Amblàs ens va mostrar com es viu en una inòspita i freda zona com és l'Arxipèlag Svalbard, un conjunt d'illes noruegues situades a l'Oceà Glacial Àrtic, considerat el territori habitat amb vida familiar més septentrional del món.
Divendres 12/11/10: les incansables Antònia Caselles, Sunsi Romeu, Dolors Aguilar, Rosa Vilardell (Vili) i Assumpta Vila, ens van mostrar les imatges del seu viatge "Nepal, trekking Circuit Annapurna", ple d'anècdotes divertides. Després de la projecció, vam degustar te i crispetes.

Divendres 5/11/10: en la primera sessió del Cicle de Projeccions de Viatges 2010 vam gaudir de les magnífiques fotografies de Xevi Blancafort del viatge que va fer per Costa Rica acompanyat d'en Pere Sala i en Jordi Blancafort.
Gràcies a tots i a totes per compartir les vostres experiències amb nosaltres.
Els que encara no heu mostrat els vostres viatges a la Biblioteca, us animem perquè ho feu en les properes edicions de "Taradellencs pel món"!
Poseu-vos en contacte amb la Biblioteca!
Etiquetes de comentaris:
Trekking i Viatgeteca
Subscriure's a:
Missatges (Atom)