Preguem disculpeu les molèsties perquè, de manera totalment involutària pel personal de la biblioteca, ens hem quedat força dies sense poder accedir al bloc.
Finalment, hem resolt el problema i tan aviat com ens sigui possible actualitzarem les activitats i els continguts d'aquest bloc.
Gràcies a tots per seguir-nos!
2 comentaris:
Gràcies a la super Fina ja torneu a tenir el bloc en actiu. Ja li podeu apujar el sou.
Fina i Eva,
Que bé que us queda el Bloc recuperat de l'immens espai de la xarxa!!!!.
Ara us toca posar-lo al dia.
Enhorabona per la feina que feu.
Xavier Carol
Publica un comentari a l'entrada