Vine, sigui quin sigui el teu nivell,
al Club de Lectura i/o al Club de Cinema
Cada any en celebrem un relacionat amb les llengües en motiu del projecte d'intercanvi cultural "De biblioteca a biblioteca, de país a país". Aquest any practiquem l'anglès!
CLUB DE LECTURA
Dissabte, 5 de novembre, a les 11 del matí
Vam comentar un clàssic de l’autor escocès Sir Athur Conan Doyle:
The hound of the Baskervilles.
La tertúlia, en col.laboració amb l’INS, va anar a càrrec d’Eva Tordera.
CLUB DE CINEMA
Divendres, 18 de novembre, a les 8 del vespre
Vam gaudir d’una sessió de cinema en versió original subtitulada
en anglès, amb la pel·lícula Mary Reilly, basada en la història del
Dr. Jekyll i Mr Hyde de l’autor escocès Robert Louis Stevenson.
Després, d’una manera relaxada, vam fer tertúlia entorn de tot allò que ens va inspirar la pel·lícula i el tema que tractava
Practica... reading, listening and talking !!!!
A més, a la Biblioteca trobaràs els llibres en anglès, en català i en castellà, perquè puguis estar ben documentat, i te'ls podràs endur a casa amb el carnet de la biblioteca.




Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada