En aquesta sessió de l'Hora del Conte la música i la imaginació s'uniran per donar pas a la fantasia i on tots serem protagonistes!
A càrrec de Lluís M. Bosch i Carolina Rius
Si la imaginació és màgia... tots som mags!!!
Dijous 21 de novembre a 2/4 de 6 de la tarda
per a nens i nenes a partir de 4 anys
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada