Aquest blog ja no funciona, ens trobareu al nou web: www.bibliotecataradell.cat
BIBLIOPANERA
FELICITATS!
---------------------------------------------------------------
Etiquetes de comentaris:
Què hi ha de nou
QUÈ VAM FER AL NOVEMBRE?
NASCUTS PER LLEGIR
La nostra família Nascuts Per Llegir cada vegada és més nombrosa i anem veient com els més petits es fan grans...
I en part es fan grans coneixent la biblioteca i descobrint un munt de contes, personatges, cançons, jocs de falda, instruments, sons, musiquetes, etc., que van apareixent activitat rere activitat per la Sala Infantil des que vam començar l'any 2011.
I ja passem al 2013!!! I l'última activitat NPL d'enguany que vam gaudir en família va ser la d'El Cigne que volia conèixer el sol, a càrrec de la companyia de narradores "Krisolets".
Aquests van ser alguns dels moments que van viure els nostres nadons!!!
Recordeu que si voleu participar en aquestes activitats només cal que vingueu a la Biblioteca de Taradell a fer la vostra inscripció al Nascuts per Llegir. Nosaltres us informarem de tot i us facilitarem els nostres materials dedicats als més petits de la casa!
EL JOC DELS LLIBRES
Quan tots els van tenir llegits, ens vam reunir aquesta tardor a la biblioteca per posar en comú tot el que havíem viscut amb aquestes fantàstiques lectures:
Un poble on hi plou menjar, un poeta misteriós que juga a les endevinalles amb els seus companys, una reina malvada que és vençuda per un noi i una noia amb un gran cor, un llibre d'encanteris màgics, una platja misteriosa i un noi hiperactiu.
Aquests són alguns dels elements que vam trobar mentre ens endinsàvem en els llibres.
En Bernat, la Bruna, la Núria i en Pau van ser els participants del Joc dels Llibres en la categoria 8-9 anys.
L'Andrea, la Clara, l'Eloi, la Gemma, l'Íria, la Judit, en Marc, en Marçal, la Mariona, la Núria i l'Osama van ser els concursants del Joc dels Llibres en la categoria 10-11 anys.

Al mes de setembre també vam tenir alguns nois més grans participant en el Club Jove que ja és el segon any que organitzem per a nois i noies d’entre 12 i 16 anys. La Fina, responsable d’aquest Club de Lectura Jove, va organitzar uns concursos relacionats amb els llibres, on els nois i noies van demostrar tot el que havien llegit!
HORA DEL
CONTE
90 persones, grans i petites, van assistir a la última sessió de l'Hora del Conte de l'any. La vam dedicar a Santa Cecília, patrona de la música.
Per això, en Lluís M. Bosch i la Carolina Rius van posar una nota de màgia i fantasia amb el seu teclat i amb un conte que explicava la història d'un petit estel que volia ser músic.
VISITES
ESCOLARS
Les Visites Escolars i la Formació d'Usuaris tenen com a objectius principals:
- Donar a conèixer la biblioteca, la seva organització, els diferents espais i els seus serveis.
- Aproximar els nens al món de la lectura mitjançant dinàmiques que impliquen passar-s'ho bé amb els llibres i aprendre.
- Potenciar l'ús de la biblioteca, incidint en el valor d'aquesta com a recurs públic.
- Implicar les escoles en l'ús de la biblioteca.
- Formar usuaris autònoms en l'ús dels recursos de les biblioteques.
- Incentivar l'hàbit de la lectura.
MALETES LECTORES
Aquesta
tardor la biblioteca també va visitar l'escola de Sant Genís i Santa Agnès de
Taradell per compartir amb ells les Maletes Lectores, unes maletes plenes de llibres
per a tots els alumnes, des de 1r fins a 6è curs de Primària.
Els nens
i nenes de Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior van rebre a la Noèlia,
la responsable de la Sala Infantil, a la biblioteca de l'escola. Allà van
explicar en què consisteix l'activitat de les Maletes Lectores, van explicar uns
contes força curiosos i van fer un joc de paraules perquè els nois i noies de
Cicle Superior creïn, mitjançant els seus dibuixos, la imatge corporativa de
les Maletes Lectores! Aviat us la podrem ensenyar!!!
Etiquetes de comentaris:
Activitats,
Formació d'usuaris,
Hora del Conte,
La Biblio dels petits,
Nascuts per Llegir
Subscriure's a:
Missatges (Atom)