Aquest blog ja no funciona, ens trobareu al nou web: www.bibliotecataradell.cat
AVÍS
CANVI DE DATA:
TANCAMENT TEMPORAL DE LA BIBLIOTECA A PARTIR DEL PROPER DILLUNS 9 DE NOVEMBRE
Amb motiu de les obres d'ampliació de la Biblioteca Antoni Pladevall i Font, aquesta romandrà tancada a partir del proper dilluns, 9 de novembre, i fins a nou avís.
Fins al dissabte, 7 de novembre, podeu venir a la biblioteca per informar-vos i fer els vostres préstecs de documents. A partir d'ara podeu gaudir d'una ampliació del servei de préstec:
- 15 llibres/revistes
- 15 audiovisuals (cd's, dvd's)
Si teniu documents en préstec, podeu trucar-nos o enviar-nos un correu electrònic i us farem una pròrroga fins a la reobertura de la biblioteca. Així mateix, tots els documents que agafeu en préstec a partir d'ara i fins dissabte, els podreu retornar quan la biblioteca torni a obrir.
Tel. 93 880 10 56
Disculpeu les molèsties.
HORA DEL CONTE
LES BIBLIOTEQUES D'OSONA AMB LA SALUT MENTAL



A través d'un conte de fades, bruixes, gegants i nans, la Pepa Lavilla ens va explicar què són les malalties mentals i com es poden tractar.
Etiquetes de comentaris:
La Biblio dels petits
ACTE DE LLIURAMENT DELS PREMIS SOLSTICI 2009
El passat dissabte, 20 de juny,
es va fer l'acte de lliurament del 7è Premi Solstici,
que organitzen conjuntament la nostra Biblioteca
i el col·lectiu Gent d'Aquí.
Aquest any els guanyadors van ser:es va fer l'acte de lliurament del 7è Premi Solstici,
que organitzen conjuntament la nostra Biblioteca
i el col·lectiu Gent d'Aquí.
- Categoria A, modalitat de poesia: Neus Galobardes i Bofill, amb el treball titulat "El sofà pelut".
- Categoria B, modalitat de prosa: Irene Santacreu i Canudas, amb el treball titulat "Reincident".
- Categoria C, modalitat de prosa: Eloi Sala i Vila, amb el treball titulat "Arròs per a un funeral" .
- Categoria C, modalitat de poesia: Josep Fàbrega i Selva, amb el treball titulat "Tots els camins van a Roma".
Els guanyadors llegien en públic un fragment de la seva obra premiada
| Moment en el que feien la foto de grup als guanyadors. |
| Ens va acompanyar la música de Pello Garcia (cornamusa i flautes) i Flavie Louesdon (acordió diatònic) |
Després de l'acte es va oferir un refrigeri a tots els participants i assistents.
Etiquetes de comentaris:
Premi Solstici
"CELS DE SAFIR"
L'alpinista Eduard Sallent ens vindrà a presentar el seu llibre Cels de safir. Les ascensions catalanes més emblemàtiques als 14 vuitmils
En aquest llibre l'Eduard plasma 14 grans aventures, triades entre moltes d'altres, en les que es manifesta clarament la passió per la muntanya dels seus protagonistes, sempre, però, amb trets distintius en tots ells.
Per saber-ne més sobre el llibre i sobre l'autor:
Etiquetes de comentaris:
Presentacions de llibres
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
