Aquest blog ja no funciona, ens trobareu al nou web: www.bibliotecataradell.cat
FINALITZA EL PROJECTE "DE BIBLIOTECA A BIBLIOTECA, DE PAÍS A PAÍS: TARADELL-DONOSTIA"
Dijous 16 d'octubre a les 8 del vespre
A la biblioteca Antoni Pladevall i Font de Taradell
Places limitades.
Cal inscripció prèvia a la biblioteca. Teniu temps fins al dilluns 13 d'octubre.
Preu: 20 €
Etiquetes de comentaris:
Activitats,
De Biblioteca a Biblioteca 2014-Donostia,
Què hi ha de nou
Breu aproximació a la vida i l'obra de Chillida, escultor basc creador d'obres on l'espai i el buit són tan importants com la forma que les envolta.
Repassarem els diferents materials amb els que va treballar, així com les formes que constitueixen el seu repertori personal, creant un llenguatge únic i universal, que el van posicionar com a un dels escultors més importants del segle XX.
Coneixerem també el seu llegat escampat arreu del món i el seu museu que va crear personalment a Zabalaga.
Jesús M. Ramos
Repassarem els diferents materials amb els que va treballar, així com les formes que constitueixen el seu repertori personal, creant un llenguatge únic i universal, que el van posicionar com a un dels escultors més importants del segle XX.
Coneixerem també el seu llegat escampat arreu del món i el seu museu que va crear personalment a Zabalaga.
Jesús M. Ramos
Etiquetes de comentaris:
Activitats,
De Biblioteca a Biblioteca 2014-Donostia,
Xerrades i conferències
DESPRÉS DE L'ESTIU, TORNA...
Etiquetes de comentaris:
Activitats,
De Biblioteca a Biblioteca 2014-Donostia,
Hora del Conte,
La Biblio dels petits
RETRATS DE LA PARAULA
Exposició fotogràfica
realitzada per Carles Rodríguez i Marín,
autor de les fotografies.
Marín fa més de vint anys que es dedica
professionalment a la fotografia i està especialitzat en reportatges i retrats.
L’autor de l’exposició pretén
plasmar, mitjançant la tècnica del retrat fotogràfic, un sol moment del
pensament de cada escriptor.
Carles Rodríguez i Marín
ens explica:
"Ser a un metre de
distància d’una persona, apuntant amb una càmera, sempre és molt intimidador,
sobretot si a la persona a qui li fas la foto, l’acabes de conèixer fa tot just
una hora.
Em tranquil·litzo, perquè
al final no sé qui està més nerviós, si el fotògraf o el fotografiat. La sessió
dura uns 40 segons. El figurant no té temps de posar la cara que li sembla més
idònia, bonica, tendra, interessant o estranya. Hi ha una sinceritat
espontània, una complicitat involuntària entre el subjecte i jo mateix que és
difícil d’explicar. La solitud el fa més sincer, més “despullat”."
Les fotografies, totes en
blanc i negre, van acompanyades d’un extracte d’un fragment d’una obra de cada
autor. La majoria d’ells són escriptors pròpiament dits, d’altres són
periodistes, il·lustradors, economistes...Però tots ells amb el denominador
comú del llibre com a mitjà d’expressió en algun moment de la seva vida.
L'EXPOSICIÓ LA PODEU VEURE A LA BIBLIOTECA FINS AL 10 DE SETEMBRE
Etiquetes de comentaris:
Exposicions
MOSTRA DE FOTOGRAFIES DEL PAÍS BASC DELS USUARIS
Etiquetes de comentaris:
De Biblioteca a Biblioteca 2014-Donostia,
Exposicions,
Què hi ha de nou
Subscriure's a:
Missatges (Atom)